zondag 4 januari 2015

De prinses en het geluk





Een aanrader.

Tijdens mijn oefendagen heb ik mijn boek "De prinses en het geluk" gelezen. Dit boek is mij na mijn oefendagen nog steeds bij gebleven. Het gaat over een prinsesje die op zoek gaat naar het verloren geluk van haar vader. Recht door het sprookjesbos.

Tijdens mijn verhaal waren de kinderen super aandachtig. Na het verhaaltje mochten de kinderen aan de hand van enkele leuke opdrachten het verhaal verder spelen, herhalen enz. Op de foto hieronder zie je een sfeerbeeldje. Je ziet aan de blauwe tafel enkele kinderen spelen met een soort handpoppen. Zij mochten het verhaaltje na spelen met de personages in het boek. Achter mij stonden de prenten van mijn boek geprojecteerd. De kinderen waren meteen enthousiast. Ik kocht deze poppen en het boek in de ikea. Ze hebben meerdere verhalen. Ik raad iedereen van mijn klas aan om deze te kopen, je kan dit sowieso nog gebruiken later. De kinderen zijn super enthousiast!

Dit verhaal werd geschreven door Ulf Stark, de prachtige illustraties werden gemaakt door  Silke Leffler. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten