zondag 4 januari 2015

Gelukkig nieuwjaar!

Nu ik al een tijdje weg ben van mijn klasje en mijn schooltje, begin ik het stilletjes daar wel allemaal al te missen. De kerstperiode is achter de rug, onze buikjes zijn gevuld. De pakjes zijn open gedaan, iedereen is gelukkig. Ook hebben we kunnen aftellen naar het nieuwe jaar. Ik heb hierbij ook nog niet de kans gehad om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Dat iedereen zijn of haar wensen mogen uitkomen tijdens het nieuwe jaar!

Met de school en de leerlingen van de werkplek hebben we ook een kerstmarkt gehouden. Die vond plaats in de turnzaal van de school. Er stonden allerlei leuke kraampjes. Een kraampje met glühwein, een kraampje met lekkere soep. Pannenkoeken en hotdogs waren er ook te vinden. Nog een grote tafel vol met mooie bloemstukken, confituren, advocaat, juwelen enz. Dit allemaal gemaakt door mensen met een beperking. Nog een kraampje met jenever en lekkernijen en als laatste nog een kraampje met mutsen en rendierhoeden. De kinderen konden ook op de foto met de enige echte Kerstman!

Hieronder nog enkele leuke foto's.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten